Inter nos

Jaha...så var man då här.
Lovade, eller vad man nu ska kalla det, en arbetskamrat som bloggar att jag också skulle skaffa mig en dylik. Taaa daaa!! Detta är alltså den...bloggen..
Visste inte vad jag skulle kalla den men efter att ha sökt med ljus och lykta hittade jag ett latinskt "ordstäv" jag tyckte passade, Inter nos.

Inter nos  = Oss emellan (enligt någon annan liten bloggare som samlat på sig ett antal latinska "ordstäv") .

Nu har jag bara ett problem...eeehh..eller två..
1. Jag vet inte vad den ska handla om.
2. Jag är inget bra på att skriva blogg. (har ett antal gånger försökt mig på att föra dagbok, vilket misslyckats...totalt).

/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0