Uppdatering...igen

Hmm..en vecka sedan jag skrev något. Dags för en uppdatering...igen.

Bantning.
I torsdags var det dags igen för invägning hos min CK konsulent. Visste redan innan jagg jag inte skulle ha gått ner så mycket..kände det på mig. -1,2 kg blev resultatet efter de senaste två veckorna. Men jag vet ju att det kommer gå lite långsammare nu när jag börjat äta lite...kändes ändå lite surt. Jaja -16 kilo har jag iaf gått ner. inte illa pinkat..eller vad man nu säger.
Fortsätter med tre soppor och ett mål mat tillsvidare. Kokta morotsstavar är inte dumt...mums!

Elektronik.
Köpte ju en ny dator för inte så länge sedan (se tidigare inlägg). Den fungerar utmärkt och vi har nu vant oss vid varandras små egenheter. Provade i helgen kameran som finns..detta blev resultatet...



 



För övrigt när det gäller elektronik så har min tv nu börjat agera på ett tvivelaktigt sätt. Bilden i högra kanten drar ihop sig och innan den blivit "varm" stänger den av sig ibland. har den väl varit igång ett tag är det inga problem. Skulle just vara typiskt om den också la av nu så här lagom inför jul.

Julstämning.
Första december..tänk vad tiden går. Igår var det skyltsöndagen och jag spenderade den med att sälja julgranskarameller i den stora staden Götene. Det var riktigt mysigt och julstämningen infann sig faktiskt under en minute eller två, trots att regenet hängde i luften och fingrarna var stela av kylan.
Har hunnit med att inhandla 4 julklappar så här långt. Men har svårt att komma på något bra till min bror som fyller 40 i februari. Hmm...tror han sa något om ett nytt täcke. Får kolla det...det kanske vore något.

That's all folks!

/Mia


Kommentarer
Postat av: Annica

Tja! Du ser ju lite annorlunda ut... Det måste vara alla kilona som du tappat... Hi Hi. kram Annica

2008-12-04 @ 10:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0