Den trettonde november tjugohundraåtta

Idag var det dags för mig återkommande invägning hos min CK konsulent. Jag hoppades på att jag skulle gått ner 2,5 kilo sedan sist och där med totalt gått ner 15 kilo...ställde mig med spänning på vågen.. -2,2 kg = -14,7 kg! Fattas 0,3 kg men va katten...inte så illa trots allt! Riktigt stolt över mig själv...-14,7 kg på knappt 2,5 månad.
Nu stundar lite nytt i min bantning. Från att ha ätit endast tre soppor om dagen i 2,5 månad ska jag nu ÄNTLIGEN börja äta lite grann. Börjar med protein tex kokt ägg, fisk eller kött.. MUMS!

/Mia

Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt jobbat!!!! Kul att du skriver oftare nu också ;) du skriver så bar tycker jag!

2008-11-13 @ 17:56:48
URL: http://annelisynnerdahl.blogg.se/
Postat av: Ganska lagom

Wheeey! Du är ju supergrym!! Min idol! =)

2008-11-13 @ 18:30:03
URL: http://ganskalagom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0