Utmanad

Hoppsan! Upptäckte helt plötsligt att jag blivit utmanad av  min kollega och bloggförebild M med bloggen
En ganska lagom blogg

Reglerna för denna utmaning är...
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

Här är då 7 saker om lilla jag..
1. Jag samlar på saker med Marilyn Monroe som tex. filmer, böcker, frimärken mm (inte så aktivt numera).
2. Jag kopplar av med att handarbeta dvs. sy korstygn och virka.
3. Är barnsligt förtjust i dataspel/online spel.
4. Var mycket blyg som liten och otroligt nördig. (hmm..kanske fortfarande..ja inte blyg men nördig?)
5. Vill någon gång resa till USA och hälsa på släkten "over there".
6. Hatar korv, har inte ätit det på ca 20 år.
7. Spelade handboll i ca 7 år och badminton i ca 2 år.

Och nu till den andra hälften av utmaningen... min tur att utmana sju personer. Bara ett problem.. Jag känner inte sju personer som bloggar.. =(  Så jag lämnar helt enkelt denna utmaning öppen för alla som känner sig träffade och som råkar läsa min simpla lilla blogg. KOM IGEN NU!



Kommentarer
Postat av: Ganska lagom

Åh så trevligt att se att du tagit min utmaning! =)

Här kommer en till - en viktig sådan!

http://ganskalagom.blogspot.com/2008/11/en-rosa-insamling-och-tvling.html

2008-11-06 @ 08:49:28
URL: http://ganskalagom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0