Den trettionde oktober tjugohundraåtta

Jaha så har jag då varit och vägt in mig igen. -2,5 kilo de senaste två veckorna vilket tillsammans med det övriga bortbantade fläsket blir hela...(trumvirvel!!!)... - 12,5 kilo! Wooooooo jag är ju bara bäst alltså..eller iallafall ganska bra. Det blir till att fira i helgen med en flaska bubbel (Ramlösa Jordgubb&Lime).
Passade också på att köpa nya soppor. Denna gång var favoriterna mintchoklad och grönsakssoppa. Ska köra två veckor till på renkur sen ska jag nog börja äta lite. Då har jag kört 2,5 månad på endast soppor..

Var i affären på väg hem och köpte lite hygienartiklar (toapapper)...och två triss. Dom har ju nu 200 000 extra vinster i potten och tänkte att kanske en av dom skulle trilla ner i min lilla ficka. Men inte då..jag fick 2 x inget på den ena lotten och 1 x inget på den andra. Som vanligt...istället för att vinna några slantar förlorande jag 50 kr.

/Mia


Kommentarer
Postat av: FånFrida

hejja hejja!!

Inspirerad av dig kickstarade jag med CK förra måndagen, -5,1 kg nu! Tjo!!!

2008-11-11 @ 23:11:02
URL: http://fridasfan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0