Besatt!

Jag är besatt! Besatt av alla matprogram som går på tv...allt från tv4's morgonkock till Rachel Ray och Hell's Kitchen i tv3. Men bäst är nog ändå de repriser jag lyckas tajma in med Nigella!! Finns ingen som kan klena och kleta lika bra som hon med choklad och andra härligt onyttiga maträtter och godis. ..och chokladglass...hur gott är inte det?! Jag bara frågar...hmm...

Kan ju vara så att min besatthet kan bero på att jag bantar.. Var hos min Cambridgekonsult igår för att köpa mer soppor och väga mig. 4,5 kg har jag lyckats klämma på 2 veckor. Hon tyckte jag var sååååå duktig. Själv är jag mer otålig och tyckte jag borde gått ner mer...men men...
Chokladglass är iaf väääälldigt gott...och titta kostar ju inget....MUMS!        


                                   

Kommentarer
Postat av: FånFrida

Jag har med kört med CK! Duktig du är!! Det är skitjobbigt - men framgångsrikt, jag tappade ca 22 kg :D Om du blir sugen på chokladglass kan du köra massamassa is med en mixer så det blir som iskross, sen blandar du din påse - choklad, choklad mint eller jordgubbe - med så lite vatten som möjligt och blandar med iskrosset - TADA CHOKLADGLASS!! ;)

2008-10-22 @ 16:50:14
URL: http://fridasfan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0