Hmmm..

Någon berättade något för mig idag som gör mig osäker på hur jag ska agera...eller reagera. Kan inte gå in närmare på det...men det gav mig en hel del att tänka på. Det har fått mig att ifrågasätta vissa saker som tex värderingar. Ursäkta om det låter något diffust men jag känner mig en smula...bedövad.



Jaja...nu till det som jag tänkt skriva om..datorer.
Jag hatar dom...och tycker samtidigt att det är en jäkla bra uppfinning och nytto pryl.
Min dator heter HP..och fyller snart 8 år... Den har nu kommit in i datorernas tonårstid..(stöööön!!) Igår gjorde jag fyra försök att starta den..men hähä inte då. Detta trots att jag bönade & bad...och hotade den med allehanda olika straff som tex att hamna på internatskola (återvinningsstationen).  Den ville bestämt ta en timeout! Idag gjorde jag ytterliggare två försök innan den gick med på att starta. Helst ville den dock ligga på soffan och äta popcorn och se på någon sliskig tonårssåpa. Men jag var bestämd och satte ner foten (PANG!). Jag menar man måste ju stå på sig och säga ifrån..eller hur?

Kan dock så här Oss Emellan berätta att jag kommer skaffa mig en ny dator till jul...eller kanske tidigare. Men för Guds skulle säg inget till din dator. Den kanske skvallrar för min. Du vet ju hur tonåringar är! Och då blir det ett jäkla liv här hemma..

/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0