Söndag = Filmdag

Igår, Söndag, var jag på bio...igen. Tycker att Söndagar lämpar sig ypperligt till denna sysselsättning...särskilt när det börjar bli lite kallt och mörkt ute. Som igår..sååå...jag gick alltså på bio..igen.

Mamma Mia! är allt jag kan säga som betyg på filmen.
Hade ju sett musikalen i Stockholm tidigare så lite visste jag ju och mina förväntningar var ganska höga då man fyllt rollerna med idel ädel toppen skådisar. Blev jag besviken? Nääääee då..eller njaaaee..  Alla hade kanske inte den bästa sångrösten...men men.. Dom sjöng iaf ABBA låtar så det sprakade om det! Man skrattade och stampade emellanåt takten med foten.. GLAD blev man iaf och man lämnade salongen med ett leende på läpparna. Otroligt fina omgivningar var det också...(hmm..längtar till varmare breddgrader). Måste erkänna att jag nog skulle kunna se den en...eller två gånger till (som min vän H gjort).
GÅ OCH SE DEN! och missa för allt i världen inte slutklämmen...sitt kvar när texterna börjar rulla...hehe..


Nu har jag bantat i en hel vecka... Jag äter soppor (Cambrigde)...tre om dagen...och dricker en massa vatten (eller ska). Jaja..tack och lov får man dricka kaffe..puh! Annars hade det nog inte gått.  Har hittills gått ner 4 kg...YAY! 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej där! Vilken fin blogg du knåpat ihop! Vad roligt. Nu har jag en till att följa! =) kram

2008-09-16 @ 21:56:31
URL: http://ganskalagom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0