Gnäll och Melodifestival del 2.

I tisdags gick jag hem från jobbet efter 4 timmars jobb. Har sedan dess tillbringat det mesta av tiden i horizontalt läge i sängen och soffan. Huvudet känns som en ballong och näsan lyser röd som på Rudolf. Kort sagt...inget kul alls. Tack och lov har febern avtagit, den var aldrig särskilt hög men tillräckligt för mig. Såååååå tråkigt att vara sjuk...bläääää.

Såå...nu var gnäll delen av detta inlägg avklarat.


På lördag är det del 2 av Melodifestivalen. Denna gång utspelas den i Skellefteå. Såg ju tyvärr inte förra omgången och denna deltävling får jag se på en 17" tv (stööööööön!). Okej...okej..lite mer gnäll blev det! Jaja...bättre än inget. De som tävlar denna omgång är...

1. Lili&Susie - Nämen kom igen..allvarligt!
2. Lasse Lindh och Bandet - njaa...
3. Jennifer Brown - Hoppas hon har en riktigt bra låt.
4. H.E.A.T - Känner inte till dom men...njjeee
5. Markoolio - Något för alla barn, stora som små.
6. Amy Diamond - Poppig tjej, kör hårt.
7. Cookies n Beans - Kakor och bönor? Kan dé va' nått?
8. Måns Zelmerlöw - Jajjamensan!

Ok dags för mig att tippa vilka två som går vidare direkt till final. Dessa kommer jag satsa mina penningar på...

Måns Zelmerlöw och Markoolio!!

Gick ju inget vidare sist men denna gång känner jag att jag har hittat vinnarna. Vad tror ni?

/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0