Melodifestival del 1

Överraskar mig själv genom att skriva ytterliggare ett inlägg tätt inpå det andra...WOW!



Imorgon lördag är det dags. Nu börjar det. Meeelodiiiifessstivaal. Smaka på det ordet!
Japp årets stora tv-händelse inleds imorgon med deltävling 1. Dessa artister kämpar om finalplats..

-Nina Söderquist (okänd för mig)
-Jonathan Fagerlund (okänd för mig)
-Shirley Clamp (gillar hennes röst, hoppas hon fått en riktigt bra låt)
-Scotts (goa grabbar från min lilla stad)
-Emilia (söt tjej i en big big world)
-Alcazar (njaa..en och annan bra discodänga har dom väl kanske gjort)
-Caroline af Ugglas (skönt urflippad)
-Marie Serneholt (undrar om det blir en ABBA inspirerad låt?)

Jag brukar sätta en slant på vem jag tror går direkt till final. Har lyckat få in några vinnare faktiskt...utan att ha hört låten. Denna gång kommer mina penningar hamna på...(trumvirvel!!)...

Scotts och Marie Serneholt!

För er som vill läsa mer om hela spektaklet finns denna sida...Gylleneskor

Själv kommer jag inte titta på programmet eftersom jag ska på fest (yay!). Får kolla in reprisen istället. 

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0