Here we go again..

Då är det dags igen! På lördag smäller Melodifestival del 3 av sina raketer. Jag har inte lyckats pricka in alla vinnare men ett par har det väl iaf blivit. Tror att denna omgång kommer bli mycket tuffare, jämnare..eller borde bli om man kollar vilka som här med. Här är listan...

1. Velvet - Tuff utmanare.
2. Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - Va? Vem?
3. Molly Sandén - aww..sött som socker.
4. E.M.D - Grabbarna grus here we come.
5. Mickael Rickfors - Intressant..men nej.
6. Maja Gullstrand - hmm..tveksam.
7. Sofia - huh?
8. BWO - kortbyxor...nej tack! Kan räcka långt dock..

Ok det var mina åsikter om artisterna utan att ha hört deras låtar. Nu kommer mitt tips för vilka två bidrag som kommer gå till final.

E.M.D och Velvet!!

Håller tummarna för att jag ska ro hem lite slantar..men tror inte oddsen är särskilt höga.
Kommer dock inte ha tid att följa programmet denna lördag. Min bror fyller 40 på måndag och firar det just på lördag. Men va katten...lite tårta smäller rätt högt det med ;0)




Har nu köpt ny tv (yay!). Äntligen slipper jag titta på den lånade 17":aren och kan istället vila ögonen på min nya, blanka Panasonic 37". Han  är sååå fin. Japp det är en han...kallar honom Sonic. Är riktigt nöjd och han passar in perfekt i sitt lilla hörn. Lika skönt är dock inte hålet i plånboken aka sparkontot. =S

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en fin helg! =) Ses nästa vecka? Eller?

kram!

2009-02-20 @ 18:56:31
URL: http://ganskalagom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0