Måndagmorgon har inte guld i mun

Tyvärr kära vänner hann jag inte med något inlägg förra veckan. Vilket innebär att jag inte fick användning för mina siar egenskaper för Melodifestivalens 2:a chansen. Men å andra sidan tror jag inte att jag skulle tippat att Caroline af Uggla skulle gå vidare med sin Snälla, Snälla tjatiga låt. 
SNÄLLA, SNÄLLA Sverige...vad sysslar ni med? Ni kan ju inte allvarligt mena att ni tycker denna låt skulle kunna ge oss en vinst i den stora internationella festivalen? Visst jag måste erkänna att jag tycker att Caroline är härligt och skönt udda och det behövs kanske lite mer personer att som hon våga sticka ut och vara just udda. Men låten!! Nej tack säger jag.

Idag vaknade jag tidigt. Orsak = Nackspärr. AJ AJ AJ! Så nu sitter jag i soffan med datorn i knät. Skulle igentligen behöva fixa och dona här hemma men det gör ont.. Så väljer att ta igen mig för att kunna jobba ikväll. Får väl preparera mig med lite värktabletter, det ska nog gå.

/Mia

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig gumman! Se till att bli bra nu! Lova att du tar det lugnt.

kraaam

2009-03-11 @ 16:13:08
URL: http://ganskalagom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0